آرشیو اخبار صفحه دو

menuordersearch
mikasanat.com
طراحی تیشرت کار با قیمت مناسب طراحی تیشرت کار با قیمت مناسبچهارشنبه سوم مرداد ۰۳ یونیفرم اداری مردانه یونیفرم اداری مردانه میکا صنعت یکی از پیشگامان در زمینه تولید یونیفرم‌های کار مردانه است. این شرکت با بیش از دو دهه تجربه درخشان در صنعت پوشاک، به تولید یونیفرم‌های با کیفیت و استاندارد بالا مشغول است. یونیفرم کار مردانه از جمله محصولات برجسته این شرکت است که با توجه به نیازهای مختلف صنایع و شرکت‌ها طراحی و تولید می‌شود.
دوشنبه یازدهم تیر ۰۳
کلاه مهندسی چیست؟ کلاه مهندسی چیست؟ در دنیای مهندسی، استفاده از ابزارهای مناسب برای حفاظت از سلامتی و ایمنی کارکنان بسیار حائز اهمیت است. یکی از این ابزارها کلاه مهندسی هترمن است که به عنوان یک وسیله مهم برای حفاظت از سر و صورت در مقابل آسیب‌های مختلف در محیط‌های صنعتی و ساختمانی شناخته می‌شود.
دوشنبه یازدهم تیر ۰۳
تفاوت لباس کار زنانه و مردانه در چیست؟ تفاوت لباس کار زنانه و مردانه در چیست؟یکشنبه سوم تیر ۰۳ چگونه از کت و شلوار خود مراقبت کنیم؟ چگونه از کت و شلوار خود مراقبت کنیم؟ برای نگهداری و شست‌وشوی مناسب کت و شلوار، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:
یکشنبه سوم تیر ۰۳
عینک جیوه ای بخریم یا نه؟ عینک جیوه ای بخریم یا نه؟ عینک جیوه‌ای یکی از انواع عینک‌های محافظ است که از جیوه به عنوان ماده اصلی ساخته شده است. این نوع عینک به دلیل ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی منحصر به فرد جیوه، برخوردار از خصوصیات ویژه‌ای است که آن را از دیگر عینک‌های محافظ متمایز می‌کند سه شنبه بیست و نهم خرداد ۰۳

دفتر مرکزی
تهران بلوار کوهک (چیتگر)-برج تجاری پارسیس

تلفن های تماس
98-913-347-3259+
mahdiye.nazari68@gmail.com

aparatgooglefacebooktwiteryou
پرداخت در محلپرداخت در محل10 روز ضمانت بازگشت10 روز ضمانت بازگشتتحویل اکسپرستحویل اکسپرس